Aktualno
No Results Found
The page you requested could not be found. Try refining your search, or use the navigation above to locate the post.
Državno natjecanje učenika osnovnih škola u poznavanju prometnih propisa
1. listopada - 22. prosinca 2025. Učenici i nastavnici se prijavljuju svojim uobičajenim AAI@EduHr podacima. Tri kategorije natjecanja: Pojedinačno natjecanje učenika po uzrastima Natjecanje razrednih odjeljenja Natjecanje škola Brojne vrijedne nagrade Za...
Završni izlet učenika osmog razreda ( 22.9. do 24.9.2025. )
Naš izlet u Dalmaciju bio je pun doživljaja. Prvoga dna obišli smo Zadar i Šibenik, uživali u morskim orguljama, šetali uskim ulicama i divili se katedrali Sv. Jakova. Drugi smo dan proveli u Splitu gdje nas je oduševila Dioklecijanova palača, kao i sama atmosfera...
Obilježili smo Europski dan jezika
Europski dan jezika,26.9.2025. Kao i svake godine do sada, učenici naše škole su i ove godine proslavili Europski dan jezika sudjelujući u raznim zabavnim i poticajnim aktivnostima i na taj način osvijestili važnost učenja stranih jezika kako bi „otvorili srca i um“...
Školska shema – edukacija za učenike
Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i ribarstva je za provedbu Usluga pratećih obrazovnih mjera – usluga organiziralo satova kušanja voća i povrća i/ili mlijeka i mliječnih proizvoda te usluga edukacije učenik u okviru EU programa Školska shema . U provedbi pratećih...
U našoj školi održana je vježba evakuacije i spašavanja “Iskra 2025“
Dana, 29. rujna 2025. godine u Osnovnoj školi Vladimira Nazora u Vrsaru održana je pokazna vježba „Iskra 2025““. Tema vježbe je gašenje požara unutar objekta škole te evakuacija učenika i djelatnika škole. Cilj vježbe bila je praktična provjera Plana evakuacije i...
Međunarodna kiparska škola Montraker
Učenici Osnovne škole Vladimira Nazora, u pratnji učiteljice likovne kulture Ivane Premuž, posjetili su međunarodnu kiparsku školu Montraker u Vrsaru. U živopisnom ambijentu starog kamenoloma imali su priliku izbliza vidjeti kako nastaju skulpture, upoznati proces...



